| < Kwiecień 2014 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
RSS
sobota, 23 lipca 2011
Słowa

Tak lekkie jak słowika śpiew

Tak ciepłe jak
Jak pustynny deszcz
Umiały być tylko słowa Twe heije
Tuliły mnie w ramionach snu
Chroniły przed każdym brakiem tchu
Myślałam, że tak już pozostanie heije

Odnalazłam siebie w Tobie
Nie potrafię Cię zapomnieć
Bo jesteś obecny
W każdej chwili, która mnie otacza
Wciąż pamiętam tamte chwile,
W których tak mówiłeś tyle,
Że kochasz, że pragniesz
Bym była tylko z Tobą tu na zawsze

Już ponad rok jak nie ma Cię
Niewdzięczny los zmienia życia bieg
Tak trudno jest zacząć nowy dzień heije
Zatrzymam Cię w pamięci mej
Chcę poczuć jak
Jak przytulam Cię
Chcę wierzyć, że nic nie stało się heije

Odnalazłam siebie w Tobie
Nie potrafię Cię zapomnieć
Bo jesteś obecny
W każdej chwili, która mnie otacza
Wciąż pamiętam tamte chwile,
W których tak mówiłeś tyle,
Że kochasz, że pragniesz
Bym była tylko z Tobą tu na zawsze

21:33, monis898
Link Dodaj komentarz »
Miłość Mojego Życia

Rok i 3 miesiące jak nie jestem z Tobą a w moim Sercu nadal jestes i kocham Cię Przemek tak samo...Jesteś miłościa mojego Życia zrozum...

może to jak za tydzien się spotkamy zmieni cos tak bardzo bym chciała abyś znów mówił Mi że mnie Kochasz...

boje się spotkania z Tobą nie widziałam Cie ponad Rok...ale chce Cię przytulic pocałowac i powiedziec Kocham...pragne Tego;*;*<3:* 

20:45, monis898
Link Dodaj komentarz »
środa, 01 czerwca 2011
Ile można okłamywac sama siebie:(

Juz ponad rok a ja nadal KOcham Cię tak samo:( Napisałabym do Ciebie te piekne dwa słowa ale tak cholernie sie boje;(:( Kocham CIę Przemek:*

10:47, monis898
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 kwietnia 2011
Powiedziałeś chcę Ci siebie dać.
Dla mnie chcesz odmienić świat.
Gdy mówiłeś z Tobą każdy dzień,
puste słowa to już wiem.

Nie wiem sama, dlaczego tak ufałam Ci.
Wszystkie Twoje słowa nie znaczyły nic.
Nie wiem sama, dlaczego tak kochałam Cię.
W każdym słowie Twoim kłamstwo jest.
Nie wiem sama, dlaczego tak ufałam Ci.
Wszystkie Twoje słowa nie znaczyły nic.
Nie wiem sama, dlaczego tak kochałam Cię.

W Tobie kłamstwo jest.
Ja przy Tobie czułam życia sens.
Z Tobą życie miało treść.
Przyszedł dzień, odeszłeś nie wiem gdzie.
Zostawiłeś mnie.

21:43, monis898
Link Dodaj komentarz »
środa, 16 marca 2011
wRÓc..

WRÓC..:(

Kocham Cię nad Życie:(

i będę Kochac jak najdłużej się da...

...czyli do końca świata...

i zawsze jeden dzień dłużej...

tylko daj mi jeszcze jedną szansę i pozwól...

...abym była tylko Twoja na Zawsze już...

Bo wiem że w głębi Serduszka ty też mnie nadal Kochasz...

Nie pytał byś o tyle rzeczy nie będąc już ze mna...

nie chciał byś już moich zdjęc... bo po co ci...

ale chcesz wszystko . . . i wszystko chcesz wiedziec...

...bo wiem i czuje to że też Mnie KOCHASZ...

TAK JAK JA KOCHAM CIEBIE PRZEMEK:*:(

00:17, monis898
Link Dodaj komentarz »
piątek, 25 lutego 2011
;(;(;(

Bez Ciebie życie takie puste, już nie radze sobie z niczym. Im dłużej Ciebie nie ma tym gorzej:((


Trzymając mnie za rękę mówisz Kocham cię, puszczasz mówisz Odejdz.! :(


..bO to nie jest tak łatwo Wymazac..wszystkiego z Pamięci..


Kurwa.! Po co dawac komuś całe serce?Chyba tylko po to by było kopnięte i rozbite na malutkie kawałeczki…;(


You were everything, everything that I wanted! Do you Understand.?


How do you see me... say you Love me too..."PRZEMEK"


Gdy Sobie o nim przypomne, nie
potrafię zapanować nad łzami. Nie moge
znieść myśli, że nic już nie ma między nami .;(;(;(;(;(;(


Moje serce jest głupie zakochało się w idiocie i nie może przestać !


Wiesz ! jeszcze rok temu , za każda chwile spędzona z Tobą , załpłaciła bym najwyższą cene.. teraz najchętniej przywitała bym Cię środkowym palcem Wieśniaku !


Kochasz go nadal prawda? - Skąd Ci to przyszło do głowy?! - Widzę, wciąż gdy słyszysz jego imię błyszcza Ci się oczy Uśmiechasz się tak specyficznie i nabierasz rumieńców. - To wspomnienia. Ale tak kocham go. - To mu to powiedz! - żeby miał mnie za idiotkę? i jeszcze miał satysfakcje ze wygrał?o nie. - to chcesz żeby tak odszedł? być może na zawsze? z inna?! - jeśli to da mu szczęście to tak. - aj niech żałuje , ze tego nie słyszy , idiota nie wie co stracił.

 

Serce zapie*rdala jak szalone...- Jak to.?- No kiedy na niego patrzę...- To nie patrz.- Kiedy nie mogę...- To nie jest chłopak dla Ciebie!- Powiedz to mojemu sercu, tylko wiesz jest jeden problem.- Jaki?- Ono nikogo nie słucha.

 

23:50, monis898
Link Dodaj komentarz »
sobota, 19 lutego 2011

Za każdym razem kiedy do mnie napiszesz ja wyobrażam sobie,że Ci na mnie zależy,że jestem dla Ciebie kimś ważnym i chociaż napiszesz tylko: co u Ciebie? ja czekam na kolejną wiadomość o treści: tęsknie za Tobą. teraz nie dziwię się jak mówią,że jestem uzależniona od Ciebie. sama to zauważyłam...



.i kolejny sen z serii o Tobie po którym budząc się mysle że ja bez Ciebie nie mam po co żyć...



kiedyś najczęstszym słowem było : Kocham , teraz najczęstszym słowem jest : odejdź.



bo tak mi mocno zawróciłeś w głowie . 



Wiesz, co się dzieje, kiedy kogoś zranisz? Kiedy kogoś zranisz, zaczyna Cie mniej kochać !



Za nic nie chciałabym raz jeszcze przejść przez to, co przeżyłam w ciągu minionych lat, ale musiałam przyznać, że dzięki nim doceniłam to co mam jeszcze bardziej niż przedtem.



 

13:13, monis898
Link Dodaj komentarz »
piątek, 18 lutego 2011

4 kwietnia rok od kad nie jestesmy razem...a moje serce nadal nalezy do Ciebie i nadal Kocha Cię z całych sił...:(

16:50, monis898
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 18 stycznia 2011
:(

Mineło już 10 miesiecy a w moim Serduszku nadal gości twoje Imię i nie chce zapomniec ;(( Kocham Cię Przemuś:* niby piszemy mamy kontakt ale ja chciałabym abyś wrócił do mnie...bo Cię Kocham bardzo bardzo bardzo mocno:*:*

19:49, monis898
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 20 grudnia 2010
Ja tak Bardzo Ciebie kocham Przemek:(:(:(

Ja tak bardzo Ciebie kocham lecz nie mogę z Tobą być 
Bo zjebałam wszystkie szanse, chciałabym teraz przestać żyć 
Chciałabym znowu cofnąć czas i powrócić w tamten dzień 
W którym zachowałam się jak szczeniak powiedziałam NIE 
Teraz.. tego żałuję, bo straciłam swego króla
Wszystko straciło swe barwy i me życie nie jest piękne 
Bo nie doceniałam tego, co miałam na daną chwilę 
Teraz mile dzielą nas, ja jak diler skradłam czas
Dokładnie miesiąc później powiedziałam, że Cię kocham 
Lecz było już za późno Ty odeszłeś z innym zobacz.. 
Jak ja teraz się czuję, co wokół mnie dziś otacza 
Jakiś mur nie do przebicia moje serce niczym taca 
Nie wiem co się stało ze mną, więc przepraszam Cię za wszystko
Za to że nie byłam czuła, za to że to wszystko prysło 
Pękło jak bańka na wietrze, przed nami jest jeszcze przyszłość 
Zobaczymy jak to będzie, ja Cię kocham wiem - nie wyszło..

Dwie drogi połączone dziwnym splotem sytuacji 
Ja i ty, ty i ja, jedna całość kondygnacji
Bynajmniej przez jakiś czas, myślałam, że się ułoży, 
Lecz zepsułam wszystkie plany i nadeszły te dni grozy 
W których zatraciłam siebie, później już straciłam ciebie 
I znalazłam się na glebie, uwierz nie byłam w niebie
Bo ty byłeś dla mnie wszystkim i to wszystko było tobą 
Nie wiem po co powiedziałam "NIE" , gdybym ruszył głową 
To bym powiedziała "TAK" , teraz było by inaczej 
Ja nie cierpiała bym już wcale, nie pogrzebała swoich marzeń 
Ale to tylko wspomnienia, ja wciąż będę czekała tutaj 
Wystarczy jedno słowo, a przywrócę tamte chwile 
A przywrócę tamten czas i naprawię wszystkie błędy 
Jeśli tylko zechcesz kotek ja pokaże ci którędy 
I pokaże ci co znaczy 'kochać' i 'poświęcić siebie'
Zresztą daj mi tę ostatnią szansę, się przekonasz - jestem lepsza


15:46, monis898
Link Dodaj komentarz »
środa, 20 października 2010

Wiesz nadal Kocham Cię;(

21:14, monis898
Link Dodaj komentarz »

Wiesz nadal Kocham Cię;(

21:13, monis898
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 23 września 2010

Jak mam wymazać Twoją twarz,
którą wciąż w pamięci mam
Teraz wiem, że zbyt bardzo chciałam mieć
wszystko to co Tobą jest.
Dlaczego teraz to zrobiłeś
moją miłość odrzuciłeś
Czemu długo tak czekałeś
i po latach powiedziałeś
Teraz jesteś chyba sobą
wciąż udajesz idziesz obok...
Sama nie potrafie dostrzec wad,
które Ty znałeś od lat.
Chciałabym dziś, móc przeprosić,
wyznać Ci, że bez Ciebie nie mogę żyć.;(


Śniłam,marzyłam,kochalam,walczyłam.
I za razem tak bardzo nienawidzilam.!!
Ale najbardziej to za Tobą tęskniłam...
Uczucia rozne miewalam,ale nigdy o Tobie nie zapomnialam.!
Pragnelam,aby wrocilo to co było.
Niestety tylko w snach Cie widzialam.
Zylam tym co bylo,tym co dawno sie skonczylo.
Z nadzieja na lepsze jutro w nocy zasypiałam.
Cierpiałam,płakałam i caly czas o Tobie myslalam.!
Az tak Cie kochalam.!


W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca...Chciałam walczyć lecz Ty mi tego nie dałeś :(



...Kochać znaczy tak wiele...
...być przy kimś...
...w szczęściu i smutku...
...Zdrowiu i chorobie...
...móc polegać na drugiej osobie...
...być z nią nawet przeciw całemu światu...
...móc spędzać z nią czas...
...wiedzieć że dla niej jestem całym światem...



"Czekanie sprawia ból. Zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem."

"Miłość nigdy nie staje na przeszkodzie temu, kto pragnie żyć Własną Legendą. Jeśli się tak dzieje, znaczy to, że nie była to miłość prawdziwa, miłość, która przemawia Językiem Wszechświata.":(


Zachowam, nie zapomnę.
Będe sie śmiała, gdy będziesz koło mnie.
Ale w ciemnym kącie mego raju bede płakać
Bo mi Cię cholernie brakuje.
Za dużo chwil
za dużo dni
upływa wciąż
bez oczu Twych.

Wciąż w pamięci
oczy Twoje mam
i pogodny uśmiech
którym czarujesz
każdą z nas.

Dlaczego miłość tak krótko trwa?
Dlaczego tak krótkie jest kochanie?
Dlaczego zawsze takie zaangażowanie?
A potem wielkie rozczarowanie. ?!


brakuje mi Ciebie...
brakuje mi Twojej obecności...
brakuje mi Twojego ciepłego spojrzenia...
brakuje mi Twych słów...
brakuje mi Twojej miłości...
brakuje mi Twojego ciała, Twoich ramion które zawsze mnie opłatały...
brakuje mi Twojego oddechu który czułam na sobie...
brakuje mi Twoich namiętnych pocałunków, którymi obdarzałeś mnie przy każdym naszym spotkaniu...
brakuje mi Ciebie całego! :(( Kocham Cię:*:(



Brakuje mi Ciebie,
brakuje mi Twego oddechu,
kiedyś było pięknie,
teraz nie jest mi do śmiechu,
jesteś moim marzeniem,
pamiętam...
pierwszy pocałunek,
Twój zapach,
pamiętam...
każde zbliżenie,
Twoje ciało przy mym ciele,
nagle smutek,
bo wiem,że kolejny rozstania czas,
jesteś moim marzeniem,
bo dzięki Tobie istnieje,
jesteś moim księciem,
marze by spotkać Ciebie we śnie...
brakuje mi Ciebie...



Zabierz mnie na drugi brzeg chcę Być przy Tobie,Za Ciebie oddam Życie me...nie Boje Się.!



Dlaczego mam słuchać serca? Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdyby udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać ci tego, co myśli o życiu i świecie.!!



Nadal Cię Tak bardzo Kocham...Zrozum :(((


Dlaczego tak bardzo Ci zaufałam.?
Dlaczego pokochałam ?
I z pamięci Cię wyrzucić nie umiałam.?
Ty i ja odpowiedzi znamy, bo to miłość
rządzi naszymi sercami.

Gdy dorośniesz to zrozumiesz
Co straciłeś i bez wątpliwości
Bedziesz żałował tego jak ze mną postąpiłeś...

...choć wiem, że Ty nie zmienisz się.
To ja bez zmiennie kocham Cię.
I tylko o Tobie moje myśli w głowie,
Płaczące z braku obecności Twojej przy mojej osobie

17:24, monis898
Link Dodaj komentarz »
Co to Miłość...

Wielka to rzecz miłość.

Ona tylko czyni lekkim to,
co jest ciężkie i spokojnie znosi wszelkie niepokoje.
To co gorzkie, czyni słodkim. Miłość chce być wolna,
by najskrytsze uczucie nie stało jej na przeszkodzie.
Nad miłość nie ma nic słodszego, niczego mocniejszego,
niczego wyższego, niczego milszego w niebie i na ziemi.
Miłość bowiem zrodzona jest z Boga.
Miłujący daje wszystko za wszystko. Nie patrzy na dary,
lecz zwraca się ponad dobrami ku obdarowującemu.
Miłość często nie zna miary, lecz ponad wszelką miarę wrze.
Miłość ciężaru nie czuje. Nie patrzy na trudy. Więcej chce
pozyskać, niż może. Nie powołuje się na niemożność,
bo sądzi, że wszystko może i że wszystko jej wolno.
Miłość czuwa, a śpiąc nie śpi. Znużona, nie męczy się,
powstrzymywana - nie jest ograniczona, przestraszona -
nie jest zaniepokojona. Jeśli ktoś kocha -
wie, co to słowo oznacza. Miłość jest skora, szczera,
pobożna, przyjemna i miła, mocna, cierpliwa, wierna,
roztropna, wielkoduszna i siebie samej nigdy nie szuka.
Gdzie bowiem ktoś szuka siebie, tam odpada od miłości.
Miłość jest rozważna, pokorna i prawa. Trzeźwa, czysta,
stała, spokojna i we wszystkich zmysłach strzeżona.
Jest wierna, wdzięczna i ufna. Kto nie jest gotów
wszystkiego ścierpieć i stać do dyspozycji umiłowanego,
nie jest godny zwać się miłośnikiem. Kto kocha,
wszystko co otrzymał, umieszcza poniżej ukochanego.

16:47, monis898
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 21 września 2010
...

Dawno mnie tu nie bylo,

ale i tak nic się nie zmieniło...

Nadal w Sercu Ciebie mam,

i tak bardzo Kocham Cię...

Tęsknię nocą,

Tęsknię dniem,

by na Jawie spotkać Cię...

Proszę wróć jest mi Źle,

z Oczu łezki lecą dwie.

Świat bez Ciebie taki pusty,

jak główka bez Kapusty.

Wszystko bym za Ciebie oddała,

byś przy mym boku do Końca życia Był..

 

I LOve yOu PrzEmeK:**<3


I MisS yOu aNd PleAsE CoMe BaCk...;(

 

 

 

20:15, monis898
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 23 sierpnia 2010

;(;(;(Kocham Nad Życie P;(;(;(

14:16, monis898
Link Dodaj komentarz »
;(;(

Tak Oto Właśnie Historia Się Zaczyna Zawrócił Mi W Głowie Pewien Chłopaczyna
A To Byłeś Ty.!

Super Się Układało

Nic Na To Nie Wskazywało Aby To Się Zmienić Miało

Przynajmniej Tak Się Wydawało

Co Się Właściwie Stało?!
Tak To Wszystko Wyglądało!

Ja Oraz Ty I Wszystko Było Spoko Uczucie Do Ciebie Wynosiło Mnie Wysoko Twoja Osoba Ciągle w Mojej Głowie Poprostu Oszalałam Nie Napisze W Cudzy Słowie
Tylko Ty !!
Nic Więcej Mnie Nie Obchodziło
Nic Wicej Nie Liczyło Wszystko Inne Mnie Waliło
Ciągle Mnie Nosiło Gdy Nie Byłam Przy Tobie

Tylko Ty !
W Moich Myślach W Moich Snach W Mojej Głowie
Spotkanie Z Tobą Do Szczęścia Nie Trzeba Było Więcej
Okazja Cie Widzenia Z Radości Trzęsące Się Ręce Przyszedł Czas Na Kródki Sumienia Rachunek Za Jedno Twe Spojrzenie Dotyk Pocałunek Oddać Mogłam Wszystko Obłędu Byłam Blisko W Każdej Kwestji Się Z Tobą Zgadzałam Własnego Zdania Chyba Już Nie Miałam Gdy Ty Się Uśmiechałeś To Ja Też Się Uśmiechałam

A Ty Się Smuciłeś Kiedy Ja Smutna Byłam Wreszcie Miałam Kogoś Dla Kogo Żyłam Każdą Naszą Wspólną Chwilą Sie Cieszyłam Szczęścia Nie Kryłam Razem Słuchana Muzyka HIP HOP Z Głośnika I Ty Mój Jedyny Skierowały Mnie Na Ciebie Moje Szyny .. !

Cała Chodziłam Jak Nakręcona Miłość Z Opsesją Połączona
To Było Jak Sen Lub Spełnienie Moich Marzeń Mijały Kolejne Godziny Na Zegarze

Nie Ma Sensu Jebać Ściem Cudownie Z Tobą Było Ale W Pewnej Chwili Wszystko KURWA Się Skończyło

"To Koniec" Tak Mi Powiedziałeś rzucić Mnie Zdecydowałeś Właśnie Tego Chciałeś ?! Spiepszyć Zburzyć Wszystko To Co Ze Mną Zbudowałeś Tego Co Poczułam Nie Umiem Wyraźić ... Zabić Się Pierdolnąć Czy Też Tylko Się Obraźić Co Zrobiłam Źle? W Mani Ciągle To Pytanie Niestety Nic Z Tego Odpowiedzi Nie Ma Na Nie Jakie Błędy Do Cholery Popełniałam Zrywać Nie Chciałam Lecz Już Podjąłeś Decyzje Wyjaśnić Próbowałam Dlaczego Tak Się Stało ? Przyczyny Nie Poznałam I Nie Znam Jej Do Dziś

Jak To Możliwe Że Mój Ukochany Miś Naraził Na Takie Cierpienie

'nigdy nim nie byłem'

Mówisz Takie Widocznie Było Przeznaczenie Pierdole Takie Psełdo Usprawiedliwienie W Dupe Sobie Wsadź Tak Żałosne Wyjaśnienie Tak Oto Runął Mój Cały Piękny Świat Kilka Kilkanaście Czy Też Kilkadziesiąt Lat

Ile Będą Goić Się Te Bolesne Rany .. ?

14:12, monis898
Link Dodaj komentarz »
sobota, 21 sierpnia 2010
Kocham Cię a ty odeszłeś ;(

Tu na Ziemi nie mam wiele, a w niebie ani tyle
Ty jesteś wszystkim, więc całym moim życiem.
To wszystko co na codzień spotykam,
Każdy kłopot dzięki Tobie rozwiązuje się sam.
Dajesz mi miłość, razem wszystko się uda.
Kocham Cię maleńki, to ja Twoja kicia.
Jesteś tak niewinny, niepowtarzalny i śliczny
Jak promień słońca, nadajesz Ziemi kształt serca
Cała jestem Twoja, kochanie, jesteś najlepszy,
Tak kocham te Twoje małe przekleństwa.
Jesteś pierwszy i ostatni, przewyższasz każdą nimfę
Twój głos porusza mnie delikatnie każdym szczytem
Kocham każda wiadomość, którą mi przyślesz.
Chcę Ci podarować cały świat, dobrze, że jesteś.

Za to, że jesteś ze mną,
Bo przecież możesz nie chcieć
Tak bardzo potrzebuję Ciebie
Tutaj jak najbliżej
Przy mnie obok, nie koło mnie
Bo Inaczej nie przeżyję
Ty jesteś życiem, szczęściem i wiecznością
Słowem i oddechem, nigdy nie odchodź...

Takich zwykłych dziewczyn jak ja są tysiące
A taki skarb jak Ty nie powtórzy się już więcej
Nieważne zresztą, bo czas się nie zatrzyma
Może dobiec końca nawet, ja już mam swój ideał
I kocham jego i będę kochać
Ty wiesz, moj mały, bez Ciebie bym się poddała
Oddała diabłu życie, bo po co być wyblakłym
Teraz widzisz sam, że bez Ciebie nie daję rady
Nie daję rady, Ty jesteś moją samotną wyspą
Na Twoim punkcie, zwariowałam, oszalałam, mogę przysiąc
Waleczny rycerz? Raczej zakochana wariatka
Widzisz te gwiazdy? Jesteś piękniejszy niż każda
Na ziemi czujesz bóstwo, karmisz ciepłem tą planetę
Wiem, że teraz tylko śmierć może odciągnąć mnie od Ciebie
A później to nie wiem i nie chcę nawet myśleć
Kocham Cię...

13:47, monis898
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 20 lipca 2010
Bo Ty JeStEś Dla MnIe CaŁyM ŚwIaTeM :(

Niby nic się nie stało, a tak dużo zmieniło

Serce rozbolało, miłość swą straciło, z tęsknoty za nim omal nie zabiło... lecz...ja wiem jedno, serce się pomyliło...ale i tak za swą miłością będzie tęskniło... :,(

 

 

Bo to co dla Mnie miało sens

odeszło razem z Tobą

I czekam tu wciąż KOCHAM CIĘ

Chodź poszłeś inna drogą ;(

 

 

BEZ CIEBIE PRZEMEK...

:(

22:00, monis898
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 08 lipca 2010
;((

Niby myślałam ze zapomne że nie chce cię znać...lecz nie płacze po nocach w mojej głowie i sercu zawsze bedziesz ty...Nie daje sobie już rady...;(( KOCHAM CIĘ PRZEMEK ;((Kocham Cię Całym Sercem i cała duszą;((

12:33, monis898
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 lipca 2010

Odszedłeś tak nagle, cichutną nocą. Odszedłeś, zamykając drzwi,zostawiając mnie i zranione serce. Odszedłeś tak bez pożegnania, bez żadnego słowa. Nic nie wyjaśniałeś, poprostu zniknąłeś, ale nie przestałeś istnieć. Odszedłeś cicho jak ten co odejściem nie chce smucić. Jak ten co wierzy w chwile rozstania,że ma niebawem z dobrą wieścią wrócić. Z Tobą odchdziły marzenia, wspólne rozmowy, nasze spacery. Powoli odchodziło uczucie, które nas połączyło. Zajmowałeś w Moim Sercu Ważne Miejsce, zostawiłam Ci go dużo, potrafiłam tylko dawać. Myślałam, ufałam, wierzyłam w obietnice. Żyłam chwilą,nie myśląć o jutrze. Odszedłeś burząc mój wewnetrzny spokój. Zabrałeś słowo "KOCHAM CIE" odszedłeś z nim. Choć czasem jeszcze je wypowiadałeś,bylo inne, miało inny dźwięk. Nie było w nimsłońca i radości - było zimne. Stało się zwykłym PUSTYM SŁOWEM, bez dźwięku, bez znaczenia. Nie potrzebne były te wszystkie słowa,obietnice nie potrzebnie ich słuchalam,może nie potrzebnie...

16:32, monis898
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 20 czerwca 2010

Śniłam,marzyłam,kochalam,walczyłam.
I za razem tak bardzo nienawidzilam.!!
Ale najbardziej to za Tobą tęskniłam...
Uczucia rozne miewalam,ale nigdy o Tobie nie zapomnialam.!
Pragnelam,aby wrocilo to co było.
Niestety tylko w snach Cie widzialam.
Zylam tym co bylo,tym co dawno sie skonczylo.
Z nadzieja na lepsze jutro w nocy zasypiałam.
Cierpiałam,płakałam i caly czas o Tobie myslalam.!
Az tak Cie kochalam.!

18:17, monis898
Link Dodaj komentarz »

W każdą noc spoglądam w gwiazdy i myślę tak: czy Ty naprawde rozum masz?
Skoro mnie tak zostawiłeś i niczego już nie wyjaśniłeś.`


`I choć bym chciała to bym nie uwierzyła, że tak bardzo można się zmienić, a swe serce w głaz zamienić.`


`Zachowam, nie zapomnę.
Będe sie śmiała, gdy będziesz koło mnie.
Ale w ciemych kącie mego raju bede płakać
Bo mi Cię cholernie brakuje.`


`Za dużo chwil
za dużo dni
upływa wciąż
bez oczu Twych.

Wciąż w pamięci
oczy Twoje mam
i pogodny uśmiech
którym czarujesz
każdą z nas.`


`Dlaczego miłość tak krótko trwa?
Dlaczego tak krótkie jest kochanie?
Dlaczego zawsze takie zaangażowanie?
A potem wielkie rozczarowanie. ?! `


`Znów mnie zraniłeś, cieszysz się z tego lecz nie wiem co moje serce czuje do Twojego. !`


`Tak łatwo powiedzieć "kocham Cię"
Tak trudno jest rozstać się
Z bólem serca to robimy
Gdy osoba przez nas naprawde kochana nas oszukała
Mówiła "kocham" lecz to były puste słowa.`


`Dlaczego tak bardzo Ci zaufałam.?
Dlaczego pokochałam ?
I z pamięci Cię wyrzucić nie umiałam.?
Ty i ja odpowiedzi znamy, bo to miłość
rządzi naszymi sercami.`


`Gdy dorośniesz to zrozumiesz
Co straciłeś i bez wątpliwości
Bedziesz żałował tego jak ze mną postąpiłeś.`


`I choć wiem, że Ty nie zmienisz się.
To ja bez zmiennie kocham Cię.
I tylko o Tobie moje myśli w głowie,
Płaczące z braku obecności Twojej przy mojej osobie.`

18:02, monis898
Link Dodaj komentarz »

"Miała nadzieję, że już go nie kocha, że to minęło.
Tak bardzo się starała, żeby to minęło. Ostatnie pół roku to był właściwie odwyk. Odwyk od niego, od jego wariackiej miłości, od pocałunków, jego fantazji, jego wygłupów, jego napadów melancholii, jego niezwykłości. Nie udało się. Owszem, może i o nim zapomniała, ale wcale nie przestała go kochać."



"Wiesz, spotkałam księcia,
ale niestety nie jest z mojej bajki…
Nie wiem jak to zrobił, ale cholernie zawrócił mi w głowie…
A wiesz, to, co mi zrobił boli.
Niby nic wielkiego, a jednak…
Pamiętam każde jego słowo,
a w każdym z nich, ukrywała się choć odrobina nadziei.
Nie wiem, czy wypowiadając je,
był tego świadomy…

To on wypełnia każdy mój sen.
Nie potrafię o nim nie myśleć.
Widzisz, co on ze mną robi?
Daje mi skrzydła, bym mogła unieść się nad Ziemia,
A później je podcina…

A on?
Czy kiedykolwiek pomyślał o mnie?
Czy kiedykolwiek pomyślał o nas?
Czy może po prostu jestem dla niego jedną z wielu?
Nikim szczególnym…

On ma w sobie ten czar.
Tak łatwo mógł mnie zdobyć."

18:01, monis898
Link Dodaj komentarz »

Kochała Go, a On po prostu ją zostawił. Samą bezradną. Myślała co mu powiedzieć, gdy Go zobaczy. Przeprosić, podziękować czy po prostu płakać... Wiedziała, że nigdy jej nie kochał. Chciałaby żeby było inaczej. Lecz co mogła zrobić? Nic. Marzyła by się obudzić i żeby było tak jak kiedyś. Kiedy byli razem. Beztrosko darzyli się uczuciem. Pokochała Go jak nikogo innego. Lecz On nie odwzajemnił uczucia. Kochał ją. Ale nie tak jak Ona. Nie do końca życia..."

18:00, monis898
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3